Perú
Nou persones moren en les manifestacions per demanar la dimissió de la presidenta del Perú
El balanç total de víctimes des de l’11 de desembre ja puja a 37 morts
El nombre de manifestants morts a la regió peruana de Puno, fronterera amb Bolívia, aquest dilluns, el sisè dia de protestes antigovernamentals després de la treva nadalenca, es va elevar a nou, així que la xifra de víctimes mortals des de l’11 de desembre ascendeix a 37 persones.
La Defensoria del Poble va confirmar a través del seu compte de Twitter la mort de les nou persones en els enfrontaments als voltants de l’aeroport de Juliaca, que està sent l’epicentre de les protestes ciutadanes que exigeixen la renúncia de la presidenta Dina Boluarte, l’avanç d’eleccions al 2023 i una nova constitució, entre altres demandes.
Temes:
- Gaudeix de la natura Descobreix un mirador de somni en un dels pobles més bonics de Catalunya i del món: ideal per visitar en família
- Exposició de flors Guia de Temps de Flors 2026: els 13 espais imprescindibles per visitar a Girona
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
- Òscar Ordeig: "A les zones on hi ha presència d'os o de llop hem de veure com podem minimitzar els atacs i les conseqüències dels seus danys"
- La Generalitat nega el descompte del túnel del Cadí a un veí de Guils perquè teletreballa
