Devastador incendi
Vídeo | L’impressionant col·lapse de la cúpula d’una mesquita a Indonèsia
Impressionants imatges del col·lapse de la gran cúpula de la mesquita de Jami, al Centre Islàmic de Jakarta (Indonèsia). Va ser causat per un devastador incendi durant les obres de renovació de l’icònic edifici. La policia local, que va confirmar que no hi va haver ferits en l’incident, n’està investigant les causes.
Les imatges, que han circulat veloçment per les xarxes, capten les flamarades al costat d’una enorme bola de fum gris que envoltava la cúpula, instants abans que es desplomés en qüestió d’uns segons.
Indonésie. La mosquée et le centre islamique de Jakarta, en flammes @radiojibi pic.twitter.com/ZXk1yz85fL
— L'important (@Limportant_fr) 19 de octubre de 2022
Notícies relacionades❗️Se derrumba la cúpula de la Gran Mezquita del Centro Islámico de Yakarta (Indonesia) por un gran incendio pic.twitter.com/2Bkk6ufGDW
— Josemonzon (@Josemon76737417) 19 de octubre de 2022
La mesquita era només un edifici del complex del Centre Islàmic de Jakarta, que també allotja instal·lacions educatives, comercials i d’investigació, segons va informar l’agència de notícies russa RT.
No era la primera vegada que la cúpula de la mesquita cremava. Fa 20 anys, a l’octubre del 2002, hi va haver un altre incendi i les flames van trigar cinc hores a extingir-se.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- La passarel·la de les campanades
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
- Cop al chavisme Delcy, i s’ha acabat la diversió...
- La fórmula del desenvolupament
- Cop al chavisme Repsol, Telefónica, Mapfre i el BBVA, pendents de les seves inversions
