A Minnesota
Vídeo | Un tiroteig obliga a tancar el centre comercial més gran dels Estats Units
La policia local no ha reportat víctimes en l’incident

Enèsim tiroteig als Estats Units. Una altra vegada en un lloc massificat: el centre comercial més gran del país, el ‘Mall of America’ de Bloomington, a prop de Minneapolis (Minnesota). L’incident va passar dijous a la nit, hora peninsular, i va obligar a tancar el complex, que allotja més de 500 botigues. La policia local no va reportar cap víctima, però les xarxes socials van ser testimoni de les escenes de pànic que van viure els clients.
La policia local va confirmar a través de Twitter que hi havia un «incident actiu» a l’edifici, sense concretar que es tractava d’un tiroteig, i va indicar que havia desplegat a la zona «nombrosos» agents. Posteriorment, va admetre que es van registrar «trets», però va qualificar l’incident com «aïllat», la mateixa paraula que va utilitzar el centre comercial per explicar els fets.
Notícies relacionadesEl sospitós dels trets va fugir a peu de les instal·lacions, van informar les autoritats, que estan entrevistant els testimonis. Els clients van publicar a les xarxes socials les escenes de por i caos que van viure. El mitjà local ‘Alpha News’, va penjar un vídeo d’uns joves que es graven amb un ‘smartphone’ davant d’una botiga. Al sentirr la ràfega de trets, surten corrents sense gairebé agafar el telèfon, que continua gravant.
Mentrestant, el complex ja ha anunciat que reobrirà les portes aquest divendres.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se