Crisi sanitària global
Els EUA ja no exigeixen prova d’antígens als turistes internacionals
Companyies aèries i empreses turístiques celebren la mesura

Els Estats Units ja no exigeixen prova d’antígens negativa de covid un dia abans d’entrar al país com a turistes internacionals fins i tot vacunats. La mesura ha expirat avui després d’uns quants mesos de vigència. Aquesta llei va ser instaurada pel president nord-americà Donald Trump el 2020 i mantinguda pel seu successor, Joe Biden. Tant les empreses turístiques com les companyies aèries han celebrat l’eliminació de la mesura.
La majoria dels països que han aixecat les restriccions han experimentat un efecte directe sobre el turisme, que s’ha reactivat amb empenta.
El Centre de Control de Malalties ha declarat que la normativa no era necessària. Avaluarà cada tres mesos si és necessari reimplantar la mesura en cas que una altra variant faci saltar les alarmes.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- El CNI combat a Àfrica les màfies de la immigració irregular
- Comerç El mercat de l’Abaceria tornarà a obrir l’estiu vinent
- El líder del PSOE treu pit "Som el tercer govern més longeu de la UE"
- Cimera bilateral a la Moncloa Sánchez busca llimar les reticències d’Alemanya al català a la UE
- Negociació en marxa Hisenda s’obre a acceptar davant d’ERC el traspàs "progressiu" de l’IRPF
- Acte de la Diada Illa defensa a Madrid la immersió lingüística davant els extremismes
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez