Regió russa
Bélgorod: s’hi produeixen dues fortes explosions durant la nit
Segons el governador local, no hi ha morts ni ferits
Dues fortes explosions s’han registrat a la regió russa de Bélgorod, a la frontera amb Ucraïna, durant la nit sense deixar víctimes, ha informat aquest dilluns el governador local, Viatxeslav Gladkov.
«M’he despertat fa mitja hora per dues fortes explosions», va escriure Gladkov a Telegram.
Va afegir que, segons els serveis d’emergències, no hi ha víctimes ni danys i va prometre que durant el dia oferiria més detalls sobre l’ocorregut.
Notícies relacionadesAquest diumenge, Gladkov va informar d’un incendi en instal·lacions del Ministeri de Defensa a la regió de Bélgorod.
El governador ha denunciat en les últimes setmanes diversos atacs fronterers i el Ministeri de Defensa de Rússia ha advertit que Ucraïna rebria conseqüències si continua atacant territori rus.
- Canvi de temps Alerta per pluges torrencials aquest dijous a la Catalunya central
- La Generalitat posa límit a la recollida de llentiscle i bruc amb una nova llei
- INCLOU ESPANYA Uber permetrà llogar vaixells als països del Mediterrani a partir del juny
- 20 dies com a màxim El Parlament envia al Congrés la proposta de reforma de la llei d’eutanàsia per escurçar els recursos
- El dijous 14 de maig a les 19h El Periódico et convida a participar en un nou #afterwork amb Juan Francisco Pérez Llorca
