Judici als EUA
Condemnat a cadena perpètua el segrestador de Marc Marginedas
Alexanda Kotey, de 38 anys i originari de Londres, va ser un dels membres d’Estat Islàmic responsables de la tortura, segrest i assassinat de periodistes ostatges

El terrorista i membre d’Estat Islàmic (ISIS) que va segrestar al periodista d’EL PERIÓDICO Marc Marginedas ha sigut condemnat a cadena perpètua. El tribunal d’Alexandria, als Estats Units, ha dictaminat que Alexanda Kotey, de 38 anys i originari de Londres, sigui empresonat de per vida per participar en el segrest d’ostatges.
El gihadista britànic, conegut com un dels ‘Beatles’ del grup terrorista, es va declarar culpable el setembre passat de vuit càrrecs penals relacionats amb el segrest, la tortura i la decapitació d’ostatges a Síria. Kotey no va mostrar cap emoció durant la seva declaració ni mentre es dictava el seu veredicte. El jutge Thomas Selby Ellis ha descrit les seves accions com «atroces, violentes i inhumanes».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE