El desafiament rus
Zelenski visita Butxa, on militars russos estan acusats de «matança»

El president ucraïnès Volodímir Zelenski ha visitat aquest dilluns Butxa, una petita ciutat a prop de Kíiv recentment recuperada per les tropes ucraïneses i on l’exèrcit rus està acusat d’haver comès una «matança» contra la població civil.
«Vostès veuen el que passa cada dia quan els nostres combatents entren i recuperen territoris», ha declarat Zelenski als mitjans, entre ells l’AFP, vestit amb armilla antibales i acompanyat de militars ucraïnesos, en un carrer de Butxa devastat pels combats.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents
- CRISI D’INCENDIS El PP acusa Sánchez de «polaritzar» i rebutja la seva proposta de pacte d’Estat sobre el canvi climàtic