L’excanceller alemany Gerhard Schroeder té previst reunir-se amb Putin
El polític ha sigut durament criticat pels seus vincles amb empreses russes

monmartinez40341989 former german chancellor gerhard schroeder newly elected ch170929190858 /
L’excanceller alemany Gerhard Schroeder es reunirà amb el president rus Vladímir Putin a Moscou per mantenir converses sobre el final de la guerra a Ucraïna, ha informat el lloc web de notícies polítiques Politico. La visita es produeix després de les converses mantingudes a Istanbul amb el ministre d’Exteriors ucraïnès que forma part de la delegació del país per negociar amb la delegació russa, van dir les fonts a ‘Politico’.
Schroeder, canceller alemany del 1998 al 2005, ha sigut sota la lupa pels seus vincles amb empreses russes. Forma part del consell d’administració del gegant petroler rus Rosneft i és president del comitè d’accionistes de l’empresa encarregada de la construcció de l’oleoducte Nord Stream 2, sancionada pels Estats Units.
S’ha enfrontat a les peticions d’alguns polítics del Govern alemany perquè renunciï a aquestes funcions, igual com els altres exdirigents que van anunciar que deixaven els seus llocs en els consells d’administració de les empreses russes per la invasió russa d’Ucraïna.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- Accions legals Tovalloletes humides: la gran plaga ecològica que surt de les llars