Tensió amb Rússia
Ucraïna denuncia un atac cibernètic massiu contra webs governamentals
El país assegura que les pàgines web del Govern estan patint un atac en plena tensió amb Rússia

Ucraïna ha denunciat aquest divendres un atac cibernètic massiu contra llocs web governamentals, entre els quals, el del Gabinet de Ministres, el Ministeri d’Afers Estrangers, d’Emergència i d’altres.
«A causa d’un atac global perpetrat la nit del 13 al 14 de gener del 2022 el lloc oficial del Ministeri d’Educació i Ciència temporalment està fora de servei», ha assenyalat aquesta cartera a la seva pàgina de Facebook. Fins al moment, ningú ha reivindicat l’autoria de l’atac.
Temes:
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»