Tràgic accident
Almenys 22 morts per la caiguda d’un autobús per un barranc al Pakistan
El vehicle, després de patir un problema tècnic i col·lidir amb el talús de la muntanya, es va precipitar més de 500 metres

La caiguda d’un autobús per un precipici de més de 500 metres al Pakistan ha deixat aquest dimecres almenys 22 morts i vuit ferits, segons han confirmat mitjans locals. L’autocar, que es dirigia a la localitat de Rawalpindi, situada a prop de la frontera amb la Xina, ha patit un problema tècnic al cap de pocs quilòmetres d’iniciar el trajecte, cosa que ha provocat que col·lidís amb el talús de la muntanya, i ha acabat precipitant-se per un barranc de 500 metres després que el conductor perdés el control del vehicle.
El subinspector de la Policia de Punch, Rashid Naim Jan, ha confirmat en declaracions al diari pakistanès ‘Dawn’ la xifra de víctimes i ha afegit que els vuit ferits han sigut traslladats a hospitals pròxims al lloc de l’accident.
Notícies relacionadesSegons han informat testimonis, un venedor ambulant ha presenciat l’accident i ha avisat per telèfon el líder d’oració local, el qual ha utilitzat l’equip de megafonia per instar els veïns de la ciutat a acudir al lloc del desastre i ajudar en el rescat.
El mal estat de les carreteres
Els accidents de trànsit són freqüents a tot el país, especialment a les zones rurals, on l’estat de les carreteres deixa molt a desitjar. Durant el mes d’octubre vuit persones van perdre la vida i 32 van resultar ferides en dos accidents de trànsit als districtes de Poonch i Neelum. D’acord amb les dades oficials, cada any es produeixen uns 9.000 accidents, que acaben amb la vida d’unes 4.000 persones a tot el país.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)