Alerta a Suècia
Una vintena de ferits en l’explosió d’un edifici de Göteborg
La deflagració, les causes de la qual encara es desconeixen, ha obligat a evacuar part del veïnat

Una vintena de persones han resultat ferides, tres de gravetat, aquest dimarts al produir-se una explosió per causes desconegudes en un complex d’edificis al centre de Göteborg (oest de Suècia).
L’explosió, l’origen i ubicació de la qual encara no han sigut determinats, ha provocat un incendi que ha obligat a evacuar part dels residents, segons han informat els serveis d’emergència.
El nombre de persones que s’han traslladat als centres sanitaris és de 23, de les quals cinc en ambulància i tres estan en estat greu; totes tres són dones d’entre 60 i 80 anys, segons ha detallat l’Hospital Universitari Sahlgrenska. La policia ha obert una investigació sobre el cas, mentre continuen les tasques per sufocar l’incendi.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya