Passos enrere
Anglaterra torna a posar les Balears a la llista ambra, amb quarantena per a no vacunats
Les persones no vacunades hauran de fer quarantena a la seva tornada al Regne Unit
Anglaterra ha retrocedit i ha tret aquest dimecres les illes les Balears de la seva llista verda de destinacions segures per col·locar-la en ambre –com la resta d’Espanya–, fet que implica que les persones no vacunades hauran de fer quarantena a la seva tornada al Regne Unit, va anunciar el ministre britànic de Transports, Grant Shapps. «Movem a la llista ambra les illes Balears i les illes Verges Britàniques, prèviament en la llista verda en observació», va escriure a Twitter el ministre.
We’re also moving the Balearic Islands & British Virgin Islands to the amber list 🟠- previously on the green watchlist. Also, from 19/07 if you’re fully #Vaccinated in the UK you can return to England from amber countries and territories without needing to quarantine.
— Rt Hon Grant Shapps MP (@grantshapps) 14 de julio de 2021
Malgrat això, va recordar que a partir del 19 de juliol els viatgers que tornin de destinacions en ambre i que hagin rebut la pauta completa de vacunació estaran exempts de sotmetre’s a una quarantena a la seva tornada i només hauran de sotmetre’s a dues proves de Covid-19, abans i després del viatge.
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: l’R3 reobre dies abans de les obres als túnels del Garraf
- Castella i Lleó frena l’eufòria de Vox i ressuscita el bipartidisme
- Un vencedor amb càlcul
- Els partits regionalistes resisteixen i Sumar i Podem desapareixen
- Mañueco guanya però torna a dependre d’un Vox que toca sostre, i el PSOE puja
