Crisi sanitària:
Berlusconi rep l’alta després de gairebé un mes a l’hospital de Milà
El magnat, de 84 anys, ha estat ingressat per controlar les seqüeles de la Covid
L’exprimer ministre italià, Silvio Berlusconi, ha sortit de l’hospital milanès on estava ingressat des de començament d’abril per una sèrie de controls de les seqüeles del coronavirus.
El magnat, de 84 anys, va haver de ser hospitalitzat el 7 d’abril al San Raffaele de Milà per sotmetre’s a una sèrie de proves per les seves cardiopaties però també per problemes respiratoris, agreujats per la Covid. Després de 24 dies ingressat, Berlusconi ha sortit de l’hospital i ha tornat a la seva mansió d’Arcore (al nord), on continuarà sent controlat, acompanyat de la seva nòvia, la diputada de Forza Italia, Marta Fascina, de 31 anys.
El magnat, amb marcapassos des del 2006, arrossega problemes de salut des de fa temps i ja va estar ingressat alguns dies al gener a l’hospital de Mònaco per problemes cardíacs. El propietari de Mediaset també es va contagiar de coronavirus el setembre passat i va ser ingressat amb una pneumònia bilateral al San Raffaele, si bé va ser donat d’alta dos dies després.
Notícies relacionadesLa seva situació ha fet que delegui les qüestions polítiques en la seva mà dreta i vicepresident de la conservadora Forza Italia, Antonio Tajani, expresident del Parlament Europeu. Però també ha interromput els processos judicials que l’afecten pels seus polèmics anys en el Govern.
D’una banda, s’ha hagut d’ajornar el judici de Milà, conegut com a «Ruby Ter», i que mira d’aclarir si Berlusconi va subornar els testimonis d’altres processos perquè mentissin sobre el que passava a les seves festes amb dones joves.
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- L’èxit de dues campiones del món Jenni i Esther conquisten Amèrica
- Tribunals Els Pujol intenten demostrar l’origen lícit dels diners andorrans
- La lupa Araujo i el Barça se separen
- Día contra les violències masclistes María José Varela, abogada: "La solitud després de sortir d'un maltrcatament és una porta oberta a la depressió"
- LA JUNTA BLANC-I-BLAVA El nou Espanyol d’Alan Pace s’enlaira amb orgull i rebel·lia
- Anàlisi Florentino, contra tothom
- Futbol La Generalitat deixa en mans del TCE les irregularitats en la FCF
- Partit transcendental Xabi, al Pireu sense marge d’error ni ningú que el defensi
