A l’aparcament d’un hotel
Almenys 4 morts i una dotzena de ferits per l’explosió d’una bomba al Pakistan
Els mitjans locals sospiten que l’atac es deu que l’ambaixador xinès s’allotja a la zona

Al menys quatre persones han mort i una dotzena han resultat ferides aquest dimecres a la nit per l’explosió d’una bomba a l’aparcament d’un hotel a la ciutat de Quetta, al Pakistan.
L’inspector general adjunt de policia de la província del Balutxistan, Azhar Ikram, ha precisat que, aparentment, l’artefacte explosiu estava instal·lat en un vehicle i que entre les víctimes mortals hi ha un agent de la policia. Després de l’incident, el ministre de l’Interior de la província, Mir Ziaullah Langove, ha precisat en una roda de premsa que la regió viu una creixent onada de terrorisme, segons recull el mitjà local ‘Dawn’. «La nostra gent està involucrada en aquests actes de terrorisme», ha afegit a l’informar que abans de l’explosió hi havia hagut alertes d’amenaces de bomba.
Notícies relacionadesLes primeres hipòtesis dels mitjans locals ha sigut que l’atac s’ha produït a l’Hotel Serena perquè l’ambaixador xinès està allotjat pels voltants, tot i que el ministre ha desmentit aquesta informació i ha detallat que l’ambaixador es troba bé.
Tot i que han qualificat l’atac com a terrorisme, les autoritats no n’han proporcionat més detalls i la investigació policial continua.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos