A la localitat de Guaraguao
Moren almenys 4 persones en un tiroteig a la República Dominicana
També hi ha un nombre indeterminat de ferits, incloent un membre de l’Exèrcit dominicà
Almenys quatre persones mortes i un nombre no determinat de ferits va ser el resultat d’un tiroteig ocorregut aquest dilluns en un bar de la localitat de Guaraguao, al nord-est de la República Dominicana, segons van confirmar fonts de la Policia Nacional. Les autoritats van precisar que entre els ferits hi ha un membre de l’Exèrcit de la República Dominicana, però van dir desconèixer el seu nom i el dels morts. «Certament, hem comprovat que quatre persones van morir en un incident succeït a la localitat de Guaraguao (...) tenim informacions que un membre de l’Exèrcit es troba entre els ferits, però no tenim el nombre exacte de lesionats», va dir a Efe la font, a l’assegurar que l’incident es va produir a la matinada. Mitjans de premsa dominicans han destacat que el presumpte militar ferit va ser traslladat a San Francisco de Macorís, municipi capçalera de la província Duarte, on van tenir lloc els fets.
Un vídeo difós per un mitjà local mostra un vehicle que va ser incendiat davant el destacament de Policía del lloc, un deprimit paratge dependent del municipi de Villa Riva, ubicat a la vora del riu Yuna, molt a prop de l’autopista que enllaça Santo Domingo amb les províncies de Samaná i María Trinidad Sánchez (nord-est).
Notícies relacionadesEntre els morts es troba una dona jove, va afirmar un home que, en el vídeo, es va identificar com el seu avi i qui va dir que el bar, d’aspecte decadent, «mai» ha sigut tancat per les autoritats malgrat que al país impera un toc de queda. «Aquest negoci funcionava les 24 hores del dia a 100 metres de la caserna (de la Policia). En aquest cas em sento impotent, no només perquè ha mort una neta meva, sinó per totes les gestions que hem fet per arreglar aquest lloc (...) tot segueix igual, els punts de (venda de) drogues i altres mals», es va queixar l’home.
El president del país, Luis Abinader, va disposar recentment la creació d’una comissió especial que tindrà per objectiu recomanar les accions necessàries per a una «reforma integral» de la Policia Nacional després que agents d’aquest organisme presumptament disparessin a una parella de pastors evangèlics.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- El bloc progressista del CGPJ acusa la presidenta de trencar el consens
- Forta, valenta i decidida
- La dona sense pèls a la llengua
- 17-A FOTOS | Així es roda ‘Cronos’ a la Rambla de Barcelona: la pel·lícula sobre els atemptats del 2017
- Acte a Castella i Lleó Sánchez titlla d’«indecent» que Mazón segueixi al capdavant de la Generalitat: «¿Algú sap on és Feijóo?»
- Investigació en curs Detinguts dos sospitosos pel robatori al Louvre
- Bones notícies per a les famílies: Hisenda exonera amb més de 1.000 euros les famílies amb majors de 65 anys
- Cas obert La família de Pol Cugat, el jove assassinat en una plantació de marihuana, demana una altra vegada a Google que l’ajudi a trobar el seu cos
