Vacunació
Alemanya, disposada a negociar un acord bilateral sobre la vacuna russa Sputnik
Les eventuals entregues de l’antídot es farien una vegada que l’Agència Europea del Medicament hagués emès la corresponent autorització

Alemanya està disposada a negociar un contracte bilateral amb el fabricant de la vacuna russa contra la Covid, segons ha declarat aquest dijous el ministre de Sanitat, Jens Spahn, que, a més, s’ha mostrat partidari d’aplicar un confinament més estricte al país.
Spahn ha precisat que les eventuals entregues de la vacuna russa es farien una vegada que l’Agència Europea del Medicament hagués emès la corresponent autorització, segons ha declarat a l’emissora WDR.
El ministre ha afegit que l’enduriment que recolza de les mesures contra la propagació de la pandèmia s’aixecaria després que es tornessin a registrar xifres més baixes de nous contagis.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?