Vacunació
Alemanya, disposada a negociar un acord bilateral sobre la vacuna russa Sputnik
Les eventuals entregues de l’antídot es farien una vegada que l’Agència Europea del Medicament hagués emès la corresponent autorització

Alemanya està disposada a negociar un contracte bilateral amb el fabricant de la vacuna russa contra la Covid, segons ha declarat aquest dijous el ministre de Sanitat, Jens Spahn, que, a més, s’ha mostrat partidari d’aplicar un confinament més estricte al país.
Spahn ha precisat que les eventuals entregues de la vacuna russa es farien una vegada que l’Agència Europea del Medicament hagués emès la corresponent autorització, segons ha declarat a l’emissora WDR.
El ministre ha afegit que l’enduriment que recolza de les mesures contra la propagació de la pandèmia s’aixecaria després que es tornessin a registrar xifres més baixes de nous contagis.
Temes:
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Òbit Mor Robert Redford, llegenda de Hollywood, als 89 anys
- ACTUALITAT BLAUGRANA Més futbol gratis des del balcó: el Barça-Getafe, també al Johan Cruyff
- Negociació en marxa El Govern admet el xoc amb Hisenda pel finançament i defensa que Catalunya ha de recaptar el 100% de l’IRPF