Conflicte tecnològic
Austràlia diu a Facebook que restauri les seves pàgines després de canviar la llei
Canberra cedeix i permetrà que es modifiqui la legislació perquè les xarxes socials paguin als mitjans de comunicació

Facebook recuperarà les pàgines australianes de notícies en els pròxims dies després que Canberra hagi acceptat corregir la legislació que forçaria els gegants de les xarxes socials a pagar als mitjans per les notícies que publiquen.
Austràlia i Facebook feia més d’una setmana que estaven en punt mort, ja que Canberra pressionava amb la mesura, dirigida als colossos tecnològic com a Facebook i Alphabet (Google).
- Tres tipus autoritzats a la Unió Europea ¿Tens entre 45 i 79 anys? Aquesta és la vacuna de la Covid que et correspon
- S’ha quedat sense res Desnonada per error una nonagenària de l’Hospitalet de Llobregat
- Entendre + el fitnes Abdominals hipopressius: Què són i com funcionen
- Injecció de moral per al turisme a Girona Les reserves hoteleres de britànics a la Costa Brava creixen un 225% en una setmana
- reivindicació Els empresaris catalans diuen «prou»
- El Parlament Europeu deixa Puigdemont a un pas de perdre la immunitat
- 40è aniversari del fracàs del cop d’Estat El Rei reivindica el paper del seu pare el 23-F i anima a protegir la democràcia
- NOVA LEGISLATURA El PSC presenta un pla per aïllar Vox al Parlament
- A Lliçà d’Amunt Bosch anuncia el tancament d’una altra de les seves plantes a Catalunya i ultima 336 acomiadaments
- reivindicació Els empresaris catalans diuen «prou»