IMATGES DELS PUNTS MÉS EMBLEMÀTICS
VÍDEO | Un passeig per la Roma confinada
La població italiana fa setmanes que està confinada a casa per mirar de frenar l'avanç del coronavirus
El confinament al qual s’ha vist obligada la població italiana per mirar de frenar l’avanç del coronavirus ha deixat imatges insòlites a la capital del país. Sempre plena de turistes, Roma és ara una ciutat completament diferent sense gent pels carrers.
Un vídeo ha immortalitzat l’estampa de les principals atraccions turístiques, punts emblemàtics i monuments, completament buits, pel compliment de les mesures d’aïllament social.
El confinament està donant resultats positius al país, que es manté en la tendència a la baixa en nombre de víctimes, en l’estabilització dels contagis i millora les xifres de curats diàriament.
Temes:
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Per llepar-se els dits Dotze bons restaurants de Gràcia que no hauries de perdre de vista
- Francisco Esteban Bara: "Hi ha professors universitaris que fa 19 anys que repeteixen la mateixa classe"
- Arrenca una marató per sumar 10.000 donacions de sang en 10 dies
- Catalunya retira l’obligació de portar la mascareta als centres sanitaris
- Una IA obre la via a detectar malalties a través del son
