ACOMPANYADA DEL SEU MARIT
May torna a ballar al so d'Abba
La primera ministra s'exhibeix en un festival al so de 'Dancing queen' i 'Mamma mia'

zentauroepp49052228 theresa may190715090528 /
Theresa May va viure al màxim un dels seus últims caps de setmana com a primera ministra britànica, mostrant alguns dels seus famosos balls d’èxits d’Abba com ara 'Dancing queen' i 'Mamma mia' en un festival.
En un vídeo que ha circulat per les xarxes socials, se la veu ballant en el Festival de Henley mentre el seu marit i altres homes amb corbata negra balancegen els seus braços al ritme de la música.
Theresa May dances along to ABBA (again).... and unexpectedly, Van Halen’s Jump. (via Daily Mirror) pic.twitter.com/O1MD4wW863
— Julian Druker (@Julian5News) 14 de julio de 2019
No és la primera vegada que la primera ministra mostra les seves habilitats amb el ball. L’any passat va ballar amb nens a Sud-àfrica i després va pujar a l’escenari en la conferència del Partit Conservador al so de 'Dancing queen', exhibint un moviment de mà robòtica que es va fer viral a les xarxes socials.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA