MAGRIB
El cap de l'Exèrcit algerià demana inhabilitar Bouteflika
Salaha aposta per la mesura malgrat que és un dels homes més fidels al mandatari

zentauroepp47512957 file in this april 28 2014 file photo algerian president190326161449 /
El cap del’Exèrcit algerià i viceministre de Defensa, general Ahmed Gaïd Salaha, ha demanat la inhabilitació del president algerià, Abdelaziz Bouteflika, greument malalt des del 2013.
En un declaració difosa pels mitjans oficials, Gaïd Salaha, un dels homes més fidels al mandatari, va apostar per aplicar l’article 102 de la Constitució com des de fa un mes demanda el poble algerià al carrer. EFECap de l’Exèrcit algerià demana inhabilitar Bouteflika/(Urgent) ALGÈRIA PROTESTES
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)