URGENT
La Fiscalia turca confirma que Khashoggi va morir escanyat i que després va ser esquarterat
El ministeri públic acusa l'Aràbia Saudita de "no col·laborar"
zentauroepp45359692 file photo a demonstrator holds picture of saudi journalist181007111543 /
El fiscal turc encarregat d’investigar l’assassinat del periodista saudita Jamal Khashoggi ha anunciat que va morir escanyat i que l’esquarterament va ser "premeditat".
El fiscal va assenyalar que de la visita del seu homòleg saudita, que es va produir ahir, "no se n’ha tret res. No han col·laborat. Continua havent-hi moltes preguntes sense resoldre".
Notícies relacionades
La redacció d’EL PERIÓDICO està treballant en aquests moments per ampliar aquesta informació, que passarà a actualitzar d’aquí uns minuts. Si vols rebre al mòbil alertes sobre aquesta notícia o d’altres et pots descarregar les aplicacions per a Android o IOS.
Per rebre cada dia al correu electrònic les notícies, reportatges i articles d’opinió publicats a elperiodico.com, dona’t d’alta als nostres butlletins informatius. També et pots subscriure per consultar ‘online’ l’edició impresa o rebre-la diàriament al domicili, disfrutaràs de tots els avantatges i descomptes de pertànyer al Club TR3SC.
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Sánchez agita el debat de les pensions amb ajudes a les dones
- per terra i aire Vídeo de com un gos policia deté un lladre de cotxes a Califòrnia
- Crisi a Catalunya Els agents rurals extremen el control de la zona zero de la pesta porcina i no descarten ampliar el rastreig fins als 20 quilòmetres
- L’Espanyol escala al cinquè lloc i es permet somiar
- Espanya guanyaun bronze històricen el Mundial
- El Celta ridiculitza el Reial Madrid en la tornada al Bernabéu
- Els gols no tenen idioma
