Terror a Indonèsia
Tsunami a Indonèsia: almenys 48 morts
El desastre també va perjudicar les comunicacions i xarxa elèctrica de la zona
	afp 19k93w /
Almenys 48 persones han mort i 21 han resultat ferides al terratrèmol de 7,5 graus que va anar seguit d’un tsunami que va afectar ahir dos municipis de l’illa de Cèlebes i que va destrossar les comunicacions i la xarxa elèctrica de la zona, han informat avui fonts hospitalàries.
El cap de l’Associació de Doctors d’Indonèsia a la província de Cèlebes Central, Komang Adi Sujendra, va informar de la xifra de víctimes en un vídeo-comunicat publicat per l’organització a les xarxes socials.
Tècnics de telecomunicacions i transport aeri han arribat aquest matí en un helicòpter militar a l’aeroport Mutiara de Palu, que es manté tancat des d’ahir per haver-se danyat pel sisme, va indicar el portaveu de l’Agència Nacional de Gestió de Desastres (BNPB), Sutopo Purwo Nugroho.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
 
