El rescat dels nens de la cova de Tailàndia, en imatges i gràfics

RUN759. CHIANG RAI (TAILANDIA), 06/07/2018.- VArios estudiantes dan las gracias y les mandan su apoyo a los servicios de rescate desde su colegio en el distrito de Mae Sai, mientras continúan las labores de rescate de los doce niños y un adulto atrapados en una cueva del parque Khun Nam Nang Non, en la provincia de Chiang Rai (Tailandia) hoy, 6 de julio de 2018. EFE/ Rungroj Yongrit

RUN759. CHIANG RAI (TAILANDIA), 06/07/2018.- VArios estudiantes dan las gracias y les mandan su apoyo a los servicios de rescate desde su colegio en el distrito de Mae Sai, mientras continúan las labores de rescate de los doce niños y un adulto atrapados en una cueva del parque Khun Nam Nang Non, en la provincia de Chiang Rai (Tailandia) hoy, 6 de julio de 2018. EFE/ Rungroj Yongrit / RUNGROJ YONGRIT (EFE)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico / Barcelona

L’operació per rescatar els 12 nens atrapats en una cova al nord de Tailàndia ha començat (segueix-lo aquí al minut). A continuació, una selecció de les millors fotos i gràfics sobre aquesta complexa operació que té al món en suspens.

Un dels bussejadors a l’interior de la cova / ROYAL THAI NAVY