ANTIPATIA MANIFESTA
Robert de Niro, als premis Tony: «Fes-te fotre, Trump»
L'actor rep una gran ovació dels assistents al lliurament dels Tony
La cadena CBS, que emetia en directe amb retard, va tallar in extremis les declaracions de l'intèrpret
Nova declaració contundent de l’actor Robert de Niro contra el president dels EUA, Donald Trump. Ha estat la matinada passada, durant el lliurament dels prestigiosos guardons Tony de teatre a Nova York. De Niro estava presentant el premi especial atorgat al llegendari rocker Bruce Springsteen quan, amb el puny aixecat, ha llançat: “Vull dir una cosa: ¡Fes-te fotre, Trump!”
La irreverència de De Niro ha estat aplaudida profusament pels assistents a la gala, celebrada al Racio City Music Hall. Molts d’ells s’han posat drets per mostrar-li el seu suport.
“Ja n’hi ha prou: a baix Trump. Fes-te fotre, Trump”, ha insistit l’estrella de Hollywood, abans de cridar els electors a votar en contra del president nord-americà a les eleccions de novembre que ve.
Les paraules de De Niro no van arribar als telespectadors, ja que la cadena CBS, que retransmetia l’esdeveniment amb un retard d’uns quants segons, va tallar in extremis les seves paraules.
Comèdia tràgica
No és la primera vegada que l’actor de 74 anys mostra la seva antipatia per Trump. L’any 2016, l’actor va afirmar que el llavors candidat a la presidència era un “idiota”, “totalment boig” i d’una “estupidesa sense excusa”.
Notícies relacionades“¿Ell [Donald Trump] parla de com li agradaria pegar-li a la cara de la gent? Bé, doncs a mi m’agradaria donar-li un cop de puny a la seva cara”, va dir llavors, amb referència a unes declaracions del president contra manifestants que havien interromput els seus mítings electorals.
I el 2017, va dir al govern de Trump “comèdia tràgica i cretina”.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU