El gendre de Trump es va reunir amb els russos quatre vegades durant la campanya electoral
Jared Kushner admet les seves trobades amb els representants del Kremlin però desmenteix qualsevol conspiració
El gendre de Donald Trump i pròxim conseller del president nord-americà, Jared Kushner, ha reconegut que es va reunir quatre vegades amb representants de Moscou durant la campanya electoral del seu sogre. Així mateix, Kushner ha desmentit qualsevol conspiració que fes guanyar les eleccions a Trump.
Jared Kushner ha reconegut en un comunicat difós pels mitjans nord-americans que les reunions que va tenir amb l'ambaixador rus a Washington, Serguei Kisliak, juntament amb altres representants russos, eren tasques normals. Ha justificat que durant la campanya de l'equip de Donald Trump, ell s'ocupava de les relacions amb els governs estrangers.
Aquesta dada aviva el foc del ja anomenat 'Russiagate', terme que dona nom a la trama de la ingerència de Rússia en les eleccions nord-americanes del novembre passat.
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Meteorologia Catalunya desactiva l’alerta per Inuncat: continuarà plovent però amb menys intensitat de l’esperat
- UN LEMA COM A AVÍS Flick marca la línia al Barça amb el seu missatge: «Els egos maten l’èxit»
- Segon procés judicial Saül Gordillo admet haver agredit sexualment una altra treballadora i accepta un any i mig de presó
- Consells pràctics El mètode més ràpid per a un vàter net i sense males olors
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes