a old trafford
Seguiu el concert One Love Manchester, en directe 'online'
En l'espectacle, en homenatge a les víctimes dels dos últims atemptats al Regne Unit, hi participen artistes com Ariana Grande, Robbie Willians, Justin Bieber, Katy Perry i el grup Coldplay
El gran concert d'homenatge a les víctimes de l'atemptat del passat 22 de maig al Manchester Arena ha començat ja amb gran expectació i emoció continguda. Els morts i ferits a la capital britànica també seran recordats en l'espectacle d'aquesta nit a l'estadi de criquet Old Trafford. Sota el títol One Love Manchester, passaran per l'escenari, entre altres artistes, Ariana Grande, Justin Bieber, Katy Perry, Robbie Williams i el grup Coldplay.
"Després dels esdeveniments de la passada nit a Londres i els de Manchester fa dues setmanes, tenim la responsabilitat d'honrar les víctimes. One Love Manchester no solament continuarà sinó que ho farà encara amb més força", ha escrit a Twitter Scooter Braun, l'agent d'Ariana Grande, la cantant nord-americana que actuava al Manchester Arena quan es va produir l'atemptat suïcida que va acabar amb la vida de 22 persones, part d'elles menors d'edat.
Aquests són tots els artistes confirmats:
- Marcus Mumford (Mumford and Sons)
- Take That
- Robbie Williams
- Niall Horan
- Little Mix
- Pharrell Williams
- Miley Cyrus
- Justin Bieber
- Usher
- Katy Perry
- Coldplay
- Black Eyed Peas
- Ariana Grande
Coldplay Terrorisme islàmic L'Estat Islàmic Justin Bieber Atemptat a Manchester Atemptats a Londres Manchester Concerts Solidaritat
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- La consellera de Salut, en contra d’ampliar el Prat
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid