VIOLÈNCIA AL PRÒXIM ORIENT
Quatre policies morts en un nou atac armat a Jordània
El tiroteig succeeix el de diumenge quan van morir catorze persones en una sèrie d'atemptats reivindicats per l'Estat Islàmic

zentauroepp36667233 jns05 karak jordania 19 12 2016 agentes de polic a jord161220180052 /
Almenys quatre policies van morir ahir en un tiroteig amb un grup d’homes armats, que es van atrinxerar en un edifici de la localitat històrica d’Al Karak, al sud del país.
L’agència de notícies oficial Petra va advertir que els autors de l’atac armat no tenen relació amb el grup que es va atrinxerar diumenge passat a la ciutadella d’Al-Karak, en un assalt que es va saldar amb 14 morts, entre ells set uniformats.
Notícies relacionadesEl grup gihadista Estat Islàmic (EI) va reivindicar ahir l’atac de diumenge i va detallar que els seus homes havien atacat una patrulla de policia i després una comissaria, on van matar diversos «apòstates», i més tard es van refugiar al castell medieval, on hi havia diversos ciutadans «de països de l’aliança de les croades».
Jordània participa en la coalició militar de més de 50 països que actua contra els gihadistes a Síria i a l’Iraq, liderada pels Estats Units.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026