L'assassí de l'ambaixador rus és un policia turc i estava just a la seva esquena
L'home estava encarregat de la seguretat de l'acte a la galeria d'art on s'ha produït l'atac
L'individu que ha assassinat a trets l'ambaixador rus a Turquia, Andrei Karlov, és un policia turc. De fet, en el vídeo de l'atac es veu com està situat just darrere del diplomàtic instants abans de disparar-li.
Després de l'atac. l'individu, un home jove amb un vestit negre, ha cridat:
Notícies relacionades"¡No s'oblidin d'Alep, no s'oblidin de Síria. A menys que nosaltres estiguem tots segurs, vostès tampoc se sentiran segurs. Tots aquells que comparin aquesta opressió i tortura pagaran per això".
"Només la mort se m'emportarà d'aquí", conclou l'home en turc, després de cridar diverses vegades "Alahu Akbar" (Déu és gran, en àrab), així com altres frases en àrab, abans de ser abatut.
Temes:
- Col·lectius vulnerables Catalunya inicia la reobertura de menjadors escolars a l’ESO
- LA CRISI BLANCA Xabi Alonso, a punt de ser acomiadat
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Conflicte laboral en la sanitat La vaga de metges arrenca amb mobilitzacions i ball de xifres
- Protesta del sector La vaga del taxi redobla la pressió perquè s’aprovi la ‘llei anti Uber’
- Sorteig extraordinari Com cobrar el teu dècim premiat de la Loteria de Nadal per Bizum
- MEDI AMBIENT La Comunitat de Madrid analitza un possible focus de grip aviària després de trobar centenars de cigonyes mortes al riu Manzanares
- De 50 anys Mor una dona a València després de tres dies a l’uci per la brutal pallissa de la seva parella
- Opositora a Maduro La veneçolana María Corina Machado no acudirà a rebre el Nobel de la pau a Oslo
- La primera d’Europa Així és House of ErikaLust, l’experiència eròtica immersiva que obre aquest dijous a Barcelona
