EL REGNE UNIT
Cameron deixa l'escó de diputat
Tres mesos després de dimitir com a primer ministre britànic, considera impossible "ser un diputat eficaç"
Britain’s outgoing Prime Minister, David Cameron, accompanied by his wife Samantha, daughters Nancy and Florence and son Arthur, prepare to pose for photographs in front of number 10 Downing Street, on his last day in office as Prime Minister, in central London, Britain July 13, 2016. REUTERS/Stefan Wermuth/File Photo /
David Cameron ha anunciat aquest dilluns que abandona amb efecte immediat el seu escó de diputat conservador a la Cambra dels Comuns, tres mesos després de dimitir com a primer ministre britànic al l'endemà del referèndum del 'brexit'.
"Segons la meva opinió, en el món polític d'avui i tenint en compte les circumstàncies de la meva dimissió, no és possible ser un diputat eficaç després d'haver sigut primer ministre", ha declarat Cameron en una entrevista amb la cadena de televisió ITV. Era diputat per la circumscripció de Witney des del juny del 2001.
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
