EL REGNE UNIT
Cameron deixa l'escó de diputat
Tres mesos després de dimitir com a primer ministre britànic, considera impossible "ser un diputat eficaç"
Britain’s outgoing Prime Minister, David Cameron, accompanied by his wife Samantha, daughters Nancy and Florence and son Arthur, prepare to pose for photographs in front of number 10 Downing Street, on his last day in office as Prime Minister, in central London, Britain July 13, 2016. REUTERS/Stefan Wermuth/File Photo /
David Cameron ha anunciat aquest dilluns que abandona amb efecte immediat el seu escó de diputat conservador a la Cambra dels Comuns, tres mesos després de dimitir com a primer ministre britànic al l'endemà del referèndum del 'brexit'.
"Segons la meva opinió, en el món polític d'avui i tenint en compte les circumstàncies de la meva dimissió, no és possible ser un diputat eficaç després d'haver sigut primer ministre", ha declarat Cameron en una entrevista amb la cadena de televisió ITV. Era diputat per la circumscripció de Witney des del juny del 2001.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
