Una galeta del 'Titanic', venuda en una subhasta per 20.000 euros
També es va vendre una fotografia de l'iceberg que va enfonsar el navili

La galeta subhastada.
Una galeta de supervivència que estava en un dels bots salvavides del Titanic ha sigut venuda en una subhasta per 15.000 lliures (20.788 euros). Andrew Aldridge, el responsable de Henry Aldridge & Són / The Devizes Auctioneers, la casa de subhastes que va realitzar la venda , va dir que la Spillers and Bakers Pilot Cracker "és la galeta més valuosa del món".
La galeta va ser recuperada d'un dels bots salvavides per un passatger del Carpathia, el vaixell que va ajudar al rescat de supervivents del naufragi.
Notícies relacionadesL'històric aliment va ser adquirit per un comprador grec de qui es desconeix la identitat. En la subhasta es va vendre també una foto de l'iceberg que va provocar el naufragi.

INTERÈS MUNDIAL
Per a Aldridge, "l'interès en aquests objectes mostra la naturalesa mundial de la memòria del Titanic. Atrapa la imaginació dels col·leccionistes".
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Previsió de finalitzar el 2030 La Generalitat i l’Hospitalet donen llum verda a un projecte de 144 milions per soterrar el tram final de la Granvia
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció