CRIM MASCLISTA
Detingut el nòvio de la menor degollada a Perpinyà
El cadàver de la víctima, de 17 anys, va aparèixer en un parc dels afores de la ciutat
Les autoritats franceses ja han fet una detenció pel brutal assassinat d'una noia de 17 anys el cadàver de la qual va ser descobert en un parc de Perpinyà. Segons la premsa francesa, el detingut és el nòvio de la noia, de 18 anys, que dilluns a la nit es va entregar a comissaria després de ser denunciat per una tercera persona.
La víctima havia sigut degollada i presentava nombroses ferides d'arma blanca a la cara i el tronc.
Notícies relacionadesJeune fille égorgée à Perpignan: le petit ami en garde à vue http://t.co/B5H6MVmw7g pic.twitter.com/aZkCLlV3TL
— Infos.fr (@_infos) 26 de agosto de 2015
Els investigadors consideren que la principal hipòtesi que explicaria l'assassinat seria un nou cas de violència masclista. No és l'única persona sota custòdia policial. També es troben a comissaria l'individu que el va denunciar, així com tres homes més que el van veure poc abans de, presumptament, cometre el crim.
Fonts pròximes a la víctima afirmen que les baralles de la parella eren habituals i que el noi era conegut pel seu caràcter violent.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- ENTREVISTA Fernando Simón: «Hi haurà una altra pandèmia: no podem permetre que tingui el mateix impacte que la de la covid»
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
