misteri al sud de frança
Apareix decapitat el cadàver d'una noia a Perpinyà
El cos de la víctima ha sigut trobat a prop d'un col·legi per un home que feia jòguing per la zona
Un home que feia jòguing ha descobert aquest dimarts a les 17.00 hores el cos sense vida d'una jove d'entre 17 i 20 anys a prop del liceu Maillol de Perpinyà, al sud de França. La víctima ha sigut decapitada i es trobava en un rierol situat a uns dos metres de la carretera, en una àrea de parcs i zones verdes, segons informa el diari local 'L’Indépendant'.
Fins al lloc s'ha desplaçat un ampli dispositiu policial així com un equip forense i els bombers, que han retirat el cadàver. El fiscal, l'alcalde de Perpinyà, Jean-Marc Pujol, i la prefecta de Pirineus Orientals, Josiane Chevalier, també eren al lloc dels fets.
Notícies relacionadesSegons els nombrosos testimonis del barri que s'han acostat fins allà, ningú ha vist el cos de la jove. Fonts pròximes al cas han assenyalat que no s'ha denunciat fins al moment cap desaparició.
La localitat s'ha vist sacsejada els últims anys pel cas batejat com ‘les desaparicions de Perpinyà’. Un home, Jacques Rançon, va reconèixer recentment ser l'autor de dues morts.
- Infraestructures Els promotors de la central reversible adjudiquen l'estudi per la demolició de la tèrmica de Cercs
- Infraestructures Cercs confirma el suport a la central reversible de la Baells: poder desmantellar la tèrmica ha fet decantar la balança
- La jove violada i segrestada als Trullols de Manresa diu que va patir per la seva vida: "Ja no soc la mateixa, visc en alerta constant"
- MAPA | Aquests són els objectius mínims d’energia solar i eòlica a què han d’arribar totes les comarques catalanes el 2050
- Agressor reincident Detingut el presumpte violador de Montjuïc, un reclús de permís que complia condemna per agressió sexual
