GUARDÓ DE PRESTIGI
Íñigo Domínguez guanya el XXXI premi de periodisme Cirilo Rodríguez
El corresponsal a Itàlia del diari 'El Correo' i el Grupo Vocento rep la distinció en la tradicional cerimònia d'entrega a Segòvia
El periodista Íñigo Domínguez, corresponsal a Roma del diari 'El Correo' i el Grupo Vocento, ha sigut distingit aquest divendres amb el XXXI premi Cirilo Rodríguez de periodisme, destinat a premiar la tasca dels corresponsals i enviats especials de la premsa espanyola a l'estranger.
El prestigiós guardó, concedit en la tradicional cerimònia organitzada per l'Associació de la Premsa de Segòvia, ha tingut aquest any com a finalistes el fotoperiodista 'freelance' Ricard Garcia Vilanova i al corresponsal de TVE a Moscou, Luis Pérez.
Íñigo Domínguez, corresponsal en Itàlia des del 2001, és autor del blog La vida a Roma i ha publicat dos llibres: 'Crónicas de la Mafia' (2014) i 'Mediterráneo descapotable' (2015), un retrat de la corrupció urbanística a la costa mediterrània.
- La gran oportunitat L’hora de Rashford
- partit trampa per als blancs El Reial Madrid aterra a Son Moix pensant en el Bayern
- Centre d’alt rendiment Bagà acollirà el futur CAR en altura de Catalunya
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol obre la seva trilogia de sortides contra el poderós Betis
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Triple ració d’Atlètic-Barça
