El llapis trencat per Putin, símbol de la tensió a la cimera de Minsk
La imatge del mandatari rus amb un llapis verd partit per la meitat es converteix en un fenomen viral
Vídeo en què es veu el llapis verd que tenia Putin al principi de la reunió i com, hores més tard, està trencat. /
Encara que hi ha hagut final feliç --l'anunci d'un alto el foc--, la negociació a quatre bandes entre Rússia, Ucraïna, Alemanya i França ha estat presidida per la tensió extrema. L'animadversió entre el president rus, Vladímir Putin, i l'ucraïnès, Petró Poroixenko, ja va quedar patent en la breu encaixada de mans que es van fer per saludar-se.
No obstant, el símbol de la tensió que es va viure en la trobada és un altre: el llapis trencat de Putin. Segons la cadena russa RT, el president rus va intentar contenir el seu disgust durant el desenvolupament de la reunió, que va durar més de 17 hores. Putin, aparentment per dissimular la seva ira, va descarregar la seva tensió sobre el llapis verd que portava a la mà i el va acabar trencant.
Així es veu clarament en les imatges difoses per la cadena. Immediatament, la imatge del llapis trencat es va començar a viralitzar.
Did Vladimir Putin break a pen in Minsk? http://t.co/6zmBYeOmsE pic.twitter.com/Bp469iAKWc
— Ruptly (@Ruptly) 12 de febrero de 2015
So Minsk talks seem to have gone well.. here's a picture of Putin snapping his pencil in two #minsktalks #ukraine pic.twitter.com/YKHuH5Fzul
— Natasha Turak (@NatashaTurak) 12 de febrero de 2015
- Tecnologia humana La població flotant i la solitud adulta empenyen a un ‘boom’ d’‘apps’ per fer amics a Barcelona
- Balanç de la temporada alta El nombre de turistes continua creixent a Espanya, però el consum es refreda
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Els visitants de BCN estalvien allotjant-se fora de la ciutat
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Retorn a l’activitat parlamentària El Govern inicia el curs amb gestos als seus socis i els Pressupostos en l’aire
- Xavier Domènech "M’han sondejat de diferents partits, però no em plantejo tornar"
- Proposta popular Feijóo acusa un Govern "fallit" de posar-se "de perfil" en els incendis
- Una investigació La batalla del comptable contra el Banc d’Espanya
- Crítiques al PP El PSOE defensa la seva gestió en els incendis