A PROP DE PARÍS
Jean-Marie Le Pen, ferit a la cara en l'incendi a casa seva
La virulència de les flames ha obligat els bombers a intervenir-hi i ara s'estudien les causes del sinistre
L'exlíder del Front Nacional Jean-Marie Le Pen ha resultat ferit en l'incendi de casa seva, a Rueil-Malmaison. En concret, ha patit cremades a la cara. Les flames han hagut de ser sufocades pels bombers, i això dóna idea de la importància del foc, encara que les ferides que ha patit no han requerit l'hospitalització.
"La casa cremada, el meu pare era a dins. Té ferides a la cara, però no és res seriós, res per preocupar-se ", ha afirmat la presidenta del Front Nacional, Marine Le Pen.
Notícies relacionadesLes primeres versions dels fets apunten que Jean-Marie Le Pen s'ha refugiat a la terrassa de la casa de l'oest de París i ha arribat a caure al voler escapar de les flames.
Els danys materials causats per l'incendi són importants. L'origen del foc sembla que pot haver estat en la xemeneia. S'ha iniciat una investigació per saber les causes del sinistre.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Renfe adjudica el transport en bus pel desdoblament després de tres intents fallits
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió