JORNADA DECISIVA
Obama es mulla pel 'no' en el referèndum d'Escòcia
En un tuit de la Casa Blanca expressa el seu desig que la Gran Bretanya segueixi unida
Barack Obama parla amb el rei d’Aràbia Saudita, des del Despatx Oval. /
El president dels EUA, Barack Obama, ha irromput en la campanya electoral per al referèndum d'Escòcia. Poques hores abans de l'obertura dels col·legis, el compte oficial de Twitter de la Casa Blanca ha emès un tuit firmat per Obama en què es mostra contrari a la independència.
"El Regne Unit és un soci extraordinari per als EUA i una força per a un món bo i estable. Espero que segueixi fort, robust i unit", diu el missatge. Fins ara, el mandatari nord-americà s'havia mantingut al marge de la campanya. Més mesurada ha estat la Unió Europea, que per ara guarda silenci, encara que l'opció preferida és que el Regne Unit mantingui la seva unitat.
The UK is an extraordinary partner for America and a force for good in an unstable world. I hope it remains strong, robust and united. -bo
— White House Archived (@ObamaWhiteHouse) 17 de septiembre de 2014
- Gestió de l’aeroport La Generalitat desvincula el Prat de les negociacions a Madrid
- Reformes en espais institucionals El Parlament creixerà amb un edifici a les cavallerisses de la Guàrdia Urbana
- Consell de Ministres El Govern evita fixar un termini per als Pressupostos
- De la política, ¿se’n surt? Assumpta Escarp, exdiputada del Parlament: "M’hauria agradat canviar algunes estructures de poder dins del PSC"
- Investigació La jutge de la dana tomba la personació de Mazón en la causa
