filtracions d'altres països
BRASIL: EUA veu perillar l'opció de Boeing
Els EUA temen que el president del Brasil, Luiz Inácio Lula da Silva, adjudiqui el contracte de modernització de la Força Aèria brasilera a l'empresa francesa Dassault en detriment de la nord-americana Boeing. D'acord amb els cables filtrats per Wikileaks els EUA constaten que Lula sembla molt més procliu a França. Els documents també reflecteixen que el Brasil, que exercita un doble discurs, col·labora amb els EUA contra el terrorisme islamista tot i que en públic nega l'amenaça al seu país.
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- La mare demana ajuda L’infern d’Alba: «Han segrestat la meva filla. Se l’han emportat a Egipte i la casaran amb un noi de 10 anys»
- ¿Per què no hauries de reutilitzar el protector solar de l’any passat, segons els experts?
- PER 5 MILIONS Barça i Mallorca ultimen l'acord per Pablo Torre
- Diòxid de nitrogen i partícules en suspensió Els nivells de contaminació baixen a Barcelona però segueixen lluny dels pròxims objectius europeus
- Informe anual Barcelona registra mínims històrics de contaminació i manté la tendència a la baixa
- Al setembre L’exdirectora del CNI, citada com a imputada per l’espionatge amb Pegasus a càrrecs d’ERC