El Periódico de L'Hospitalet

Política municipal
Manuel Domínguez, proposat per liderar la candidatura de l’Hospitalet En Comú Podem a les municipals
La proposició, consensuada entre comuns i Podem, haurà de ser ratificada en una assemblea local

L’historiador Manuel Domínguez, actual president del Centre d’Estudis de l’Hospitalet (CEHL) i professor de secundària a l’Institut Margarida Xirgu de Collblanc, és el candidat proposat per liderar la candidatura de l’Hospitalet En Comú Podem de cara a les eleccions municipals de maig d’aquest any.
En un comunicat, les dues formacions expliquen que han arribat a aquesta decisió després de «mesos de debat intern». «He nascut al barri de la Florida, al costat de Pubilla Casas, on em van batejar. Hi vaig viure uns trenta anys fins que em vaig traslladar a Santa Eulàlia. He anat a l’escola al Polígon Gornal i Florida. Em vaig casar al Centre. Ara treballo a Collblanc. És l’escenari de gairebé tot el que m’ha passat, especialment del més meravellós», explica Domínguez sobre la seva relació amb l’Hospitalet.
Entretots
¿Ets veí de L'Hospitalet? Parla'ns de la teva ciutat
Publica a Entre Tots la teva experiència en primera persona vinculada a la gran ciutat catalana
El segon lloc en la llista seria per a una de les actuals regidores d’En Comú Podem a l’Ajuntament i secretària de Feminismes a Podem Catalunya: Laura Alzamora. El tercer lloc l’ocuparia la també regidora i diputada al Parlament de Catalunya Núria Lozano. Així, en quart lloc, hi aniria Xavi Navarro, historiador. D’aquesta manera, l’actual líder i anterior candidata, Ana González, no repetirà en la llista dels comuns hospitalencs.
Notícies relacionadesLa proposta de la candidatura, consensuada entre Comuns i Podem, haurà de ser ratificada en una assemblea local el pròxim 21 de febrer.
«Les forces polítiques que integrem l’espai de l’Hospitalet En Comú Podem hem treballat en aquesta proposta de candidatura oberta, integradora i guanyadora, capaç de sumar per transformar l’Hospitalet en una ciutat que guanyi vida, amb futur, on les necessitats dels nostres veïns i veïnes estiguin en el centre de les decisions que es prenguin», defensen des de la formació.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032
- Criança Carlos González, pediatre: "Moltes vegades quan el teu fill plora no vol ni joguines ni dolços, demana la teva presència i el teu afecte"
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe