El Periódico de L'Hospitalet

Oci local
9 i 10 de juliol: plans culturals per al cap de setmana a l’Hospitalet
EL PERIÓDICO L’Hospitalet ofereix una selecció de propostes d’oci a la seva comunitat a la gran ciutat

¿Seràs aquest cap de setmana del 9 i 10 de juliol a l’Hospitalet de Llobregat? A EL PERIÓDICO l’Hospitalet et proposem plans culturals per al teu cap de setmana a la gran ciutat catalana.
A partir d’ara, pots rebre aquests plans, a més d’històries i claus sobre la teva ciutat, a la newsletter ‘Entendre + l’Hospitalet’, a la qual pots apuntar-te gratis aquí.
9 de juliol

Ska Circus al parc de la Marquesa. Aquest dissabte el parc de la Marquesa acollirà els espectacles i activitats d’‘El Jardí Secret’, que s’emmarca en el programa del Summer Experience. El primer torn, a les 18.30 h, serà per a Ska Circus, que portarà tallers de circ, jocs psicomotrius i «bona música». Més informació, aquí.
Entretots
¿Ets veí de L'Hospitalet? Parla'ns de la teva ciutat
Publica a Entre Tots la teva experiència en primera persona vinculada a la gran ciutat catalana
Voleo a Collblanc-la Torrassa. Després dels tallers de l’Ska Circus, a les 20.00 h arribarà al parc de la Marquesa la música del grup Voleo, un trio que realitzarà un concert teatralitzat en el qual tocaran boleros, tangos i nova cançó llatinoamericana, amb pinzellades tant de rock o reggae, com de rumba o música balcànica. Més informació, aquí.
Flamenco al Summer Experience. A les 21.00 h, al mateix recinte, serà el moment de Pureza, un espectacle de ball, toc i cant de diversos pals del flamenc en format tradicional, on s’ajunten joventut i experiència dels seus components que ofereixen a l’espectador un flamenc pur i amb ‘duende’. Més informació, aquí.
10 de juliol

Concerts de Babau i Mondo Lava a El Pumarejo. L’associació cultural El Pumarejo organitza aquest diumenge a les 21.00 h l’‘Artetetra Night’, en la qual actuaran els grups Mondo Lava i Babau. Des de l’entitat recorden que per assistir-hi és necessari ser més gran de 18 anys i el preu de l’entrada és de 8,50 euros. Més informació, aquí.
Llegeix totes les notícies de l’Hospitalet de Llobregat a EL PERIÓDICO l’Hospitalet
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Proposició al Congrés El PP rebutja que Catalunya pugui recaptar l’lRPF i deixa la llei en mans dels socis d’investidura
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Reunió entre governs a Palau El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes