El Periódico de L'Hospitalet
En un local ocupat
Una baralla a l’Hospitalet acaba amb un home sense braç després d’un atac amb una catana
Els Mossos tenen identificat l’agressor, però encara no ha sigut detingut
Un home va atacar aquest dimarts un altre armat amb una catana, segons van explicar alguns testimonis a la policia, i li va arrencar el braç. Fonts policials expliquen que els fets van passar al matí, quan «dues persones que eren en un local ocupat van discutir i un d’ells va ferir l’altre».
La baralla, segons van detallar els Mossos d’Esquadra, va tenir lloc en un local ocupat per persones sense sostre al carrer Pedraforca de l’Hospitalet de Llobregat (Barcelonès), en un espai on viuen «persones vulnerables».
Notícies relacionadesEls Mossos tenen identificat l’agressor, però encara no l’han pogut detenir, segons informa la policia catalana, que indica també que l’autor dels fets no té domicili conegut. Per la seva banda, segons publica Europa Press, la víctima va ser traslladada a l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona.
Més notícies de l’Hospitalet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
- Borrasca Emilia València, en alerta vermella: la pitjor part, a partir del migdia, i amenaça les comarques del 29-O amb fins a 250 l/m2
- Auge de la malaltia La consellera de Salut recomana utilitzar mascareta al transport públic davant l’epidèmia de grip a Catalunya
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
