El Periódico de L'Hospitalet

Amb el seu disc 'Hacia lo salvaje'
Amaral actuarà a les Festes de Primavera de l'Hospitalet
Eva i Juan protagonitzaran el primer concert el 20 d'abril

Eva Amaral, durant el concert de dijous a la nit al Palau Sant Jordi. /
Amaralaposta perl'Hospitalet. Després d'haver confirmat en les sevesFestes de PrimaveraLove of Lesbian iMendetz, l'Hospitalet de Llobregat pot presumir d'inaugurar-les amb Amaral. Eva i Juan protagonitzaran el primer concert el 20 d'abril presentant hacia lo salvaje, el seu últim treball.
Eva Amaral i Juan Aguirre s'han convertit per mèrits propis en una de les cares principals del pop espanyol, alguna cosa més que banda de karaoke, banda sonora de més d'una generació de joves i no tan joves.
Notícies relacionadesLa seva actuació serà l'autèntica posada de llarg d'Amaral a Barcelona per a tots els públics: en aquesta ocasió, el duo de Saragossa aposta per La Farga en lloc del Palau Sant Jordi.
El quintet barceloní Cyan exercirà de teloner per caldejar l'ambient amb el seu pop-rock emocional.
- Alerta Fernando Simón demana preparar-se per al pitjor: "Cada vegada seran més freqüents"
- 1.617 dies de suspensió de funcions Sanció de quatre anys sense sou ni feina al policia de Badalona que va robar sobres de pernil de 25 euros en un Mercadona
- El 30 de maig Jordi Vilà obre un restaurant en un hotel de luxe de la Costa Brava
- Alimentació El nutricionista Pablo Ojeda desvela la fórmula per acabar amb la inflor abdominal: "Importa més del que creus"
- Motociclisme Un veloç Àlex Márquez s’apropia de la MotoGP a Silverstone