Residus a Granollers
Granollers recull més de 2.500 quilos de residus en minideixalleries
La ciutat es compromet amb la sostenibilitat mitjançant la recol·lecció de petits residus d’ús domèstic

mini-deixalleria
L’any 2022, a Granollers es van recollir 2.576 quilos de petits residus gràcies a les minideixalleries instal·lades a diversos punts de la ciutat.
Tal com ha informat el diari ‘Som Granollers’, l’empresa encarregada de la seva gestió, Blipvert, ha declarat que és fonamental reciclar aquests residus d’ús domèstic a causa de la seva capacitat contaminant, malgrat la seva mida petita.
Aquests minipunts estan dissenyats i fabricats amb criteris de sostenibilitat per al seu ús prolongat.
En total, la xarxa de minideixalleries de Granollers ha acumulat més de 26 tones de residus reciclats, i es porten a terme regularment tasques de sanejament i repintat per al seu manteniment.
En aquestes estacions, els ciutadans poden dipositar piles, bateries, cartutxos d’impressora, discos òptics, RAEE de mida petita i bombetes de diferents tipus.
Notícies relacionadesA més, l’ajuntament té la possibilitat d’adaptar aquests minipunts per reciclar altres residus futurs.
Llegeix totes les notícies de Granollers a EL PERIÓDICO Granollers
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- Educació a Catalunya Un de cada tres docents catalans opta al pròxim concurs de trasllats, un sotrac que ja tensa els centres
- Descarbonització Catalunya garantirà uns 1.400 milions d’euros en ajuts per comprar cotxes elèctrics i triplicar punts de recàrrega
- L’acudit s’explica sol
- Sector immobiliari ¿Qui és el propietari de la Casa Orsola?
- Tecnologia El BSC posa en marxa el seu primer ordinador quàntic, avantsala de l’esperat sistema MareNostrum-Ona
- Mobilització Els veïns apel·len al Papa i a l’alcalde perquè les clarisses continuïn a Pedralbes
- Conflicte al Pròxim Orient Trump es reafirma ara en el seu pla per a Gaza i assegura que Israel entregarà la Franja als EUA quan acabi la guerra
- Previsió meteorològica Alleujar la sequera: el Meteocat preveu un març i abril més plujosos de l’habitual després d’anys «sense primavera»
- El monestir més espectacular d'Espanya s'amaga en un preciós poble amagat de Tarragona