Seguretat
Renfe licita un sistema de seguretat amb drons que actuaria en estacions com Mataró i Granollers
El projecte es valora en 3,5 milions i es preveuen 76.720 hores de vol a diverses estacions repartides per Catalunya

Renfe ha licitat la contractació d’un servei de seguretat amb drons amb una inversió de 3,5 milions d’euros.
El servei es prestarà a través d’Unitats Mòbils Aèries (UMAS) i el contracte contempla la realització d’un total de 76.720 hores de vol.
La iniciativa, dinàmica i complementària als serveis de seguretat actuals, operarà en estacions de tot el territori (Sant Vicent de Calders, Hospitalet, Manresa, Blanes, Maçanet, Mataró o Granollers Centre) i també en la base de manteniment de Renfe a Can Tunis o el taller central de reparacions de Vilanova i la Geltrú.
Notícies relacionadesSegons la companyia, la instal·lació d’aquest nou sistema de seguretat amb drons busca exercir un caràcter dissuasiu per a lladres i grafiters, facilitant la seva ràpida identificació.
Llegeix totes les notícies de Granollers a EL PERIÓDICO Granollers
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament