¿Qui és Alberto González, parella d’Ayuso?
Ayuso, intervinguda al perdre un nadó de vuit setmanes
Perfil d’Isabel Díaz Ayuso

La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha sigut intervinguda quirúrgicament aquest dimarts després de perdre el nadó que esperava, segons ha informat un portaveu del Govern madrileny.
Segons les mateixes fonts, la dirigent madrilenya estava embarassada de vuit setmanes del tècnic sanitari Alberto González, amb qui surt des de mitjans del 2021, a l’haver-se separat el novembre del 2020 del perruquer i estilista Jairo Alonso després de quatre anys de relació.
Alberto González és un home moreno, amb barba i cabells arrissats. És d’origen andalús, té 47 anys (tres més que la presidenta) està divorciat i té tres fills. La relació va sortir a la llum quan la revista ‘Lecturas’ va publicar al maig unes fotos d’una escapada romàntica de la parella a Eivissa, en què es podia veure com es feien un petó en una terrassa, a la vora del mar.
«No és una persona pública»
Notícies relacionades«No estic contenta amb les fotos que s’han publicat. Ell no és una persona pública, i vull mantenir en la intimitat aquesta part de la meva vida. Trobo a faltar la meva vida normal d’abans», va dir llavors Ayuso, durant la seva intervenció en el programa ‘Mi casa es la tuya’, de Bertín Osborne, que es va emetre l’11 de juny del 2021.
No obstant, el 10 d’octubre del 2021 el va presentar en societat a la festa Pequeña Cuba, organitzada per la Comunitat de Madrid a la plaça de les Salesas de la capital.
- Pensions Això és el que cal cotitzar per jubilar-se amb 63 anys
- Al Parlament Salvador Illa, a Sílvia Orriols: «Catalunya no és racista, vostè sí»
- ENTREVISTA «Les noies ens les roben ràpid, no només per ser dones, sinó perquè són bones»
- El Govern d’ERC volia demanar 60 milions al Hard Rock pel seu impacte ambiental
- Una línia prima i un error gruixut