Darrere dels mems
Albert Rivera respon amb una cançó d’Alaska a les fotos de la banyada amb una amiga

L’entorn d’amics d’Albert Rivera (43) ha tret ferro a les fotos publicades per la revista ‘Lecturas’ –la setmana passada i aquest mateix dimecres, amb noves imatges d’una banyada tòrrida– i han negat que la seva nova il·lusió sigui la jove actriu catalana Aysha Daraaui (35). I la mateixa implicada també ha negat la major a través d’un comunicat del seu representant: «Lamento comunicar-li que no és necessari entrevistar el meu client ja que no existeix cap relació. És una notícia basada en especulacions i imatges malintencionades tretes de context. Una salutació».
Al programa de ‘Y ahora Sonsoles’ Tamara Gorro també va desmentir que tinguessin una relació romàntica, que el que hi ha entre l’advocat i l’actriu només és amistat. «Arriba un punt que es cansa en el sentit que no pot fer la seva vida amb amics. Des d’aquest programa desmentim per complet que Albert Rivera estigui amb Aysha, que sigui la seva parella o qualsevol altra dona, és fals», ha corroborat. Segons el seu parer, la seva recent estada a Eivissa ha sigut «un viatge amb amics perquè Albert ve d’una recent ruptura, tothom sap que amb una ruptura necessites l'afecte de la teva família o els teus amics».
Allau de mems
Fins ara, el gran protagonista de les fotos de la llepada a l’orella, quehan omplert de mems Twitter i l’han convertit en ‘trending topic’, no havia piulat. Però ara ha decidit contestar amb humor al safareig que el relaciona amb una «nova il·lusió», després de la seva recent separació de Malú.
Ho ha fet amb sornegueria i de manera indirecta, ja que l’exlíder de Ciutadans ha publicat una fotografia amb què dona a entendre que segueix de vacances i ‘en alta mar’. I sobre aquest fons amb onatge se sent de fons l’himne d’Alaska ‘A quién le importa’.

Una manera molt diplomàtica de dir que, almenys per ara, no entra a comentar res de la seva situació sentimental.
Junts, a Formentera
D’altra banda, el periodista Daniel I. Carande revelava a ‘La crónica rosa’ d’‘Es Radio’ que Rivera i Daraaui estan junts a Formenta disfrutant de l’estiu.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE
- Pla de xoc a Catalunya El Govern destinarà 20 milions d’euros a reformar 70 residències d’avis i a crear 504 places noves
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora