Concert
Beyoncé arriba a Barcelona acompanyada de Jay-Z i els seus fills

La cantant Beyoncé ja ha aterrat a Barcelona per actuar aquest dijous a la nit a l’Estadi Olímpic Lluis Companys. Aquesta és l’única parada espanyola de la gira Renaissance World Tour amb què l’artista ha tornat als escenaris després de més de dos anys d’absència.
Les entrades es van posar a la venda al febrer i es van esgotar en qüestió de minuts. L’actuació concentrarà 55.000 persones a l’estadi que corejaran els grans èxits de l’artista nord-americana i disfrutaran del xou.
Arribada a Barcelona
Tot i que alguns rumors apuntaven que Beyoncé podia arribar uns dies abans a Barcelona amb la seva família per disfrutar de la ciutat i la gastronomia espanyola, la diva del pop ha esgotat al màxim i ha aterrat amb el seu jet privat aquest migdia.
Notícies relacionadesAcompanyada del seu marit, Jay-Z, els seus tres fills, Blue Ivy i els bessons Rumi i Sir Carter, la intèrpret s’ha amagat sota un paraigua per evitar que la premsa que l’esperava expectant a l’aeroport de Barcelona pogués captar les seves primeres imatges a Espanya.
Escortats per un gran equip de seguretat que els han tapat i protegit des de la pista d’aterratge fins a la furgoneta que els esperava a pocs metres, la cantant ha pujat ràpidament al vehicle.
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- Ordre estatunidenc L'American Space de Barcelona perdrà la subvenció de Trump en no acatar la directiva contra la inclusió
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya baixa del 40%, el pitjor registre des del 2011
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- Innovador enfocament L’orina humana permetria produir fertilitzants sostenibles, segons un estudi de la UAB
- Polèmica Anagrama suspèn de forma indefinida la distribució del llibre sobre Bretón