Millora
El futbolista Sergio Rico surt del coma després de nou dies sedat
Sergio Rico, porter del París Saint-Germain (PSG), ha sortit del coma després de passar nou dies ingressat i sedat a la unitat de cures intensives (uci) de l’Hospital Virgen del Rocío, a Sevilla. Així ho ha confirmat aquest dimarts Alba Silva, dona del futbolista andalús, que ha informat que els metges van començar a retirar-li ahir la sedació per veure com evolucionava.
«Fent passos petits cap endavant i estem contents. Els metges van veient com reacciona i han d’estar pendents» ha manifestat. De moment, l’entorn pròxim de l’exjugador sevillista es manté «expectant» davant l’evolució del seu estat de salut.
Rico va ser ingressat de gravetat el 28 de maig, després de caure del cavall i rebre una guitza al cap per part d’uns bous desbocats de la seva finca a El Rocío. Fins ara, el porter andalús havia passat nou dies sota sedació, estable dins de la seva gravetat, pel traumatisme cranioencefàlic sofert arran de l’accident. Ara, el futbolista comença a mostrar signes de millora: «Cada vegada queda menys», assegura Silva.
- Chrysalis: la nau espacial dissenyada per portar 1.000 humans a un altre sistema estel·lar
- GUERRA A L’ORIENT MITJÀ Totes les gasolineres d’Espanya hauran de penjar un cartell per publicitar les rebaixes d’impostos del Govern
- Patrimoni artístic Aragó carrega contra els exconsellers que s'oposen al trasllat de les pintures de Sixena: "L'independentisme català somia amb una Catalunya més gran i això sempre és a costa d'Aragó"
- Dret a la mort digna Noelia accedirà a l'eutanàsia de manera imminent després de guanyar una batalla judicial de més de 20 mesos
- Alerta per ventades a l’Empordà i al Pirineu i amb mala mar a la costa
