A Londres
Beyoncé celebra la compra d’una mansió de 200 milions amb un sopar de luxe
L’estrella del pop i el seu marit, el productor Jay Zeta, han brindat amb vi per la seva nova adquisició a Malibú, Florida

Beyoncé no pot dissimular la seva felicitat després d’haver adquirit una mansió de ni més ni menys que 200 milions de dòlars a Malibú, segons el ‘Daily Mail’, la casa més cara mai venuda a Califòrnia.
L’estrella del pop i el seu marit, el raper i productor Jay Zeta, han compartit una sèrie d’imatges a Instagram en les quals se’ls veu celebrant la nova adquisició amb un sopar romàntic a Londres.
La intèrpret de ‘Love On Top’, de 41 anys, que va lluir la seva llarga melena ondulada, una jaqueta sastre de ratlles, que va combinar amb uns pantalons curts a joc, un sostenidor negre i botes de cuir infinites, posa en un passadís junt amb el seu marit mentre porta unes ulleres de sol i un petit bolso negre. Per la seva banda, el músic de ‘99 Problems,’ de 53 anys, va optar per uns pantalons beix combinats amb un suèter negre i una armilla grisa amb gorro negre, ulleres de sol fosques i esportives blanques.
Notícies relacionadesBeyoncé, que actualment es troba en l’etapa europea de la seva gira mundial ‘Renacimiento’, també va publicar diverses instantànies del menú que va triar, inclòs un plat d’ostres i una foto de la parella brindant amb copes de vi.
«Mama i papa ❤️», va comentar un fan al carrusel de fotos. Un altre va dir: «Confiançaeeeeee nena ets LETAL», mentre que d’altres van assenyalar com es veia de feliç la cantant de ‘Single Ladies’ en les instantànies. «Com es veu la felicitat. Són ells i ningú més», va escriure un admirador, mentre que un altre va afegir: «Literalment envellint al revés FELIÇ es VEU TAN BÉ EN TU».
- "Tiren per terra tot el nostre esforç"
- Seguretat Social L’edat real de jubilació dels assalariats supera per primera vegada els 65 anys
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- CONGRÉS Els socis salven Sánchez de comparèixer
- Catàstrofe mediambiental "Fa 18 dies que dormim dues hores"
- ÒBIT Mor l’actor Eusebio Poncela als 79 anys
- Polèmica als EUA Els pares d’un adolescent que es va suïcidar després de xerrar amb ChatGPT demanden OpenAI i Sam Altman
- Castells Un nou protocol sanitari protegirà la diada castellera de Sant Fèlix de Vilafranca un any després del greu accident
- Mamarazzis La ruptura de Kiko Rivera i Irene Rosales: quan el setembre porta divorcis i dignitat
- Corrupció El PP cita Leire Díez en la comissió del cas Koldo del Senat el 8 de setembre: «Ha tingut un paper clau»