Família reial britànica
¿Què els ha passat al príncep Enric i a Meghan? Així va ser la persecució amb paparazzis que va poder acabar amb les seves vides
Així va ser la coronació d’Isabel II d’Anglaterra
Enric i Meghan, involucrats en una persecució «gairebé catastròfica» amb paparazzis
La raó per la qual Meghan Markle no va a la coronació de Carles III
La persecució dels paparazzis a un cotxe en què viatjaven el príncep Enric i la seva dona, Meghan Markle, gairebé acaba en accident, segons va detallar un portaveu de la parella.
Dins del vehicle també hi anava la mare de la duquessa de Sussex. L’incident es va produir dimarts, després que el matrimoni assistís a una cerimònia de lliurament de premis a Nova York. El medi ‘SkyNews’, per la seva banda, informa que la «incansable» persecució per part d’un paparazzi «més de dues hores» gairebé provoca una desgràcia.
La policia ho desmenteix
La policia de la ciutat desmenteix que es produïssin col·lisions, danys o detencions per l’incident després que un portaveu dels ducs de Sussex assegurés que dos policies havien resultat ferits.
Prince Harry and Meghan involved in 'near catastrophic car chase' https://t.co/7x79c2FHqd
— Sky News (@SkyNews) 17 de mayo de 2023
En la persecució, segons la versió del fill i la nora del rei Carles d’Anglaterra, van participar més d’una dotzena de paparazzis a bord de vehicles amb vidres fumats.
Aquest era el primer esdeveniment públic al qual acudia la parella des de la coronació de Carles III, a la qual sí que va assistir el príncep Enric, però no la seva dona. La parella, que té dos fills en comú, resideix als Estats Units des que van decidir renunciar a les seves principals funcions dins de la Casa Reial britànica. Després d’aquesta decisió, tots dos han criticat públicament tant la institució com els seus propis parents.
Versions diferents
Hi havia nombrosos fotògrafs que van dificultar el seu trasllat. El duc i la duquessa de Sussex van arribar al seu destí sense que es produïssin col·lisions, danys o detencions, a conseqüència de la suposada persecució, cosa que contradiu la versió inicial de l’alcalde de la ciutat, Eric Adams, que va afirmar haver sigut informat que «dos o quatre agents han resultat ferits».
- Després d'un mes i mig Rodalies preveu reobrir la R3 entre la Garriga i Ripoll aquest dimecres
- Neix a Sant Joan de Vilatorrada EcoCarrer, una aplicació per digitalitzar tota la vegetació: «Hi ha verd per tot arreu, però sovint és invisible»
- Sarau anual La restauració de Barcelona torna a omplir La Paloma de cares conegudes i homenatja Alberto San Juan
- Medi ambient ¿Què és la marea blava que cobreix platges de la Costa Brava? Així són les 'falses' meduses que arrosseguen els corrents i el vent
- Avenç científic Una anàlisi de sang podria predir la demència en dones fins a 25 anys abans de l’aparició dels primers símptomes
