Estrena de la seva docusèrie
Les revelacions més impactants de Bárbara Rey sobre els maltractaments de la seva mare

L’estrena de la docusèrie ‘Una vida Bárbara’ (Antena 3) ha servit per conèixer nous detalls íntims de Bárbara Rey, més enllà de la seva relació íntima amb el rei emèrit. I és que, si la vedet ja va explicar els maltractaments que va patir per part de la seva llavors parella, Ángel Cristo, ara ha revelat l’infern que va viure a casa seva, en la seva pròpia infància, a causa de les vexacions físiques i psicològiques que la seva mare els feia passar a ella i a la seva germana Petri. Tot ve, segons la protagonista de la sèrie, Bárbara Rey, perquè la seva mare no la volia tenir. Aquestes són algunes de les declaracions més impactants de l’actriu i presentadora:
«La meva mare es va emportar el disgust del segle [a l’assabentar-se de l’embaràs] i va estar plorant molt temps. Segons la meva mare, jo no hauria de ser en aquest món».
«[La meva mare] m’explicava tot el que va fer per no tenir-me. Agafar molt pes, baixar les escales asseguda, posar els peus en aigua bullint...».
«Els meus maltractaments els recordo menys que els de la meva germana. Per a mi és com haver tingut una filla de petita. No podia veure com la tractava amb només quatre anys. Se la treia de les mans».
«Sempre he pensat que la meva mare, per la seva malaltia [després que Petri parlés que va tenir problemes psicològics que fins i tot van fer que estigués dos anys ingressada en un centre], no es controlava».
«La meva mare era una mestressa de casa extraordinària: la casa més neta, el menjar extraordinari. Anàvem guapíssim sempre i supernets i el meu pare igual. Però el carinyo que necessites de la seva mare, que parli amb tu, que et comprengui, això mai ho vam tenir. Ni un petó».
«El meu pare feia que em relaxés. En ell trobava l’ajuda i el suport. El meu pare és l’amor de la meva vida. És l’home que més m’ha respectat, valorat, avalat i ajudat».
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid